Yeni fenomen olan eski fenomen: Murat Övüç

Armağan Çağlayan’ın programına konuk olan sosyal medya fenomeni Murat Övüç, reklam başına 20 bin TL kazandığını, 12 evi ve 4 arabası olduğunu söyledi.


Sosyal medya paylaşımlarıyla sık sık magazin gündemine gelen Murat Övüç, Armağan Çağlayan’ın 196Sekiz YouTube kanalına konuk oldu ve çok konuşulacak açıklamalar yaptı. Instagram’dan yayınladığı videolarla çok sayıda takipçi edinen sosyal Murat Övüç, eşcinsel olduğu için zor zamanlar geçirdiğini, bu zamana kadar kazandığı paraları nerelere harcadığını ve bir reklamdan ne kadar ücret aldığını anlattı.

Babam çok despot biriydi


Murat Övüç: Babamın Yanında Hep Kimliğimi Sakladım, Gençlik Fotoğraflarım Hep Sakallıdır Babasının çok despot biri olduğunu söyleyen Murat Övüç, “Ablama ben eşcinselim dedim, ‘Bunu babama anneme anlatamayız’ dedi. Babam istedi diye evlendim. Ama iyi ki evlenmişim oğlum oldu.

‘Babamın yanında kimliğimi sakladım’


Murat Övüç: Babamın Yanında Hep Kimliğimi Sakladım, Gençlik Fotoğraflarım Hep Sakallıdır Övüç, “Babamın yanında hep kimliğimi sakladım. Gençlik fotoğraflarım hep sakallıdır. 10 yıl önce babam vefat ettikten sonra eşimden boşandım ve evden ayrıldım. Zincirimi kırmak istedim. Zor dönemler başladı. Ailem, ablalarım, ağabeylerim bana küstü” dedi.

‘Para kazanınca sizi imparator gibi görüyorlar’


Armağan Çağlayan‘ın “Peki aileniz ile sonra nasıl barıştınız?” soruna ise Övüç, “Para her şeyi değiştirir. Para kazanınca sizi imparator gibi görüyorlar. Ancak akrabalar tarafından hep rencide edildim. ‘Oğlunuz eşcinsel’ diye aşağıladılar. Ama şimdi hepsinin Murat abisiyim. Hepsine para dağıtıyorum. O dönemde benimle alay eden, yüzümü görmek istemeyen akrabalarım şimdi telefon açıp para istiyor benden ve veriyorum. Kendimi rahatlatıyorum. Geçmişte akrabalarımdan çok büyük sıkıntılar yaşadım. Ama sonradan özür dilemelerini ‘Seninle gurur duyuyoruz’ demelerini çok gördüm” yanıtını verdi.

‘Eski eşimle hala görüşüyoruz, arkadaş gibiyiz’


Murat Övüç, eski eşiyle arkadaş gibi olduklarını belirterek, “Eski eşimle hala görüşüyoruz, arkadaş gibiyiz. Oğlumun annesi o. Her zaman emrindeyim, neye ihtiyacı olursa yaparım. Oğlumun annesi ile arası çok iyi. Oğlum babaannesiyle birlikte yaşıyor. Onun terbiyesiyle büyüdü. Her sabah kalkıp babaannesine kahvaltısını hazırlıyor. Eski eşim yeniden evlendi ve bir kızı oldu. Oğlum da kardeşini çok seviyor. Birlikte vakit de geçiriyorlar” dedi.

‘Bir reklamdan 20 bin TL alıyorum’


Eşinin yanından ayrıldıktan sonra zor zamanlar geçirmeye başlayan fenomen, bir kafede fal bakarak geçinmeye çalıştığını söyleyerek sözlerine şöyle devam etti: “Çok zor dönemler yaşadım. Ev sahibi kapıma dayandı. Evde kuru ekmek vardı. Hamburgerciden ketçap alıp onu sürerek yedim.

Ben nereden geldiğimi unutmuyorum. Bu yüzden ihtiyacı olanlara yardım ediyorum. Sadece koronavirüs sürecinde 780 aileye yardım ettim. Bir reklamdan 20 bin lira alıyorum. Onun bir lirasını versen ne olur ki. Ben veriyorum. Erkek arkadaşım Amerika’da yaşıyor. Kendisi bir Ermeni. Ramazan başında para gönderdi ve koliler hazırlattırıp ihtiyaç sahiplerine dağıttırdı.”

‘Beni Nur Yerlitaş meşhur etti’


Öte yandan Murat Övüç, geçtiğimiz günlerde katıldığı bir canlı yayında beyin kanseri nedeniyle hayatını kaybeden Nur Yerlitaş’ın kendisini meşhur ettiğini ve çantasına demet demet para koyduğunu anlatmıştı.

Murat Övüç, yaptığı açıklamada, “Nur Yerlitaş benim Murat Övüç olma sebebim, para kazanma sebebim. Bana ablalık yapan, demet demet doları çantama koyan özel kadın” ifadelerini kullanmıştı.

‘12 evim, 4 arabam var’


Çok güzel paralar kazandığını ve dağıttığını söyleyen Övüç, “Bu çok hoşuma gidiyor. Şimdi 12 evim, 4 arabam var. Rezidansta yaşıyorum, Göktürk’te havuzlu villam var. Artık daha ne isteyeyim. Şu anda bütün imkanlara sahibim.

Rezidans istiyordum oldu, havuzlu villa istiyordum oldu. Anneme bir ev bir yazlık istiyordum ikişer tane aldım, oğlumun hem BMW’si hem Mercedes’i var. Yani ne yapayım daha” ifadelerini kullandı.

Netflix Türkiye hesap açıklamasını değiştirmişti

Murat Övüç, koronavirüs salgınına karşı ‘Evinde kal’ çağrılarına uyarak evinde kaldığı süreçte takipçilerinden ‘film izlemek için Netflix konusunda kendisini bilgilendirmeleri’ talebinde bulunmuş, bu talebini dile getirdiği videoda ‘Netflix’ yerine ‘Nekşfliş’ kelimesini kullanması, sosyal medyanın gündemine oturmuştu.


Bunun üzerine Netflix Türkiye, sosyal medya hesabındaki açıklamasını “Netflix ya da Nekşfliş” olarak değiştirmişti.

Murat Övüç kimdir?


Murat Övüç 1968 yılında Van’da dünyaya geldi. Partevniyal Lisesi’ni bitirdikten sonra Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Bölümü’nde okudu. Üç ablası ve bir abisi olan Murat Övüç, 5 kardeşin en küçüğü. 7 yıllık evliliğinden 19 yaşında bir oğlu olan Murat Övüç, Beyoğlu’nda otel ve restoran işletiyor.


Tüm bunların yanı sıra yönetmenliğini Sedat Kapurtu’nun üstlendiği, 17 Ağustos 2018 tarihinde vizyona giren Benim Adım Osman isimli komedi filminin oyuncu kadrosunda yer almıştı.
Daha yeni Daha eski

İletişim Formu