Küçük Kardeşler Köpekler Aleminde de Büyük Kardeşleri Çileden Çıkarıyor

Küçük kardeşlerin, büyük kardeşlere nasıl sıkıntılar verdiklerini kardeşi olan herkes yakından bilir, köpekler aleminde de durum çok farklı değil.


Bir insanın kardeşi olması dünyadaki en kıymetli şeylerden biri, ancak zaman zaman sinir bozucu olabildiğini de kabul etmemiz gerek. Gerek oyunlarda gerek kavgalarda ve gerekse de anne baba ile olan ilişkilerinde kardeşler her zaman bir mücadele içinde. Bu durum sadece insanlar için de geçerli değil üstelik, köpekler aleminde de benzer kavgaları, rahatsızlıkları ve atışmaları görüyoruz. Evinde birden fazla köpeği olan insanların paylaştığı büyük kardeş – küçük kardeş çekişmeleri bunun en büyük ispatı. İşte büyük kardeşlerini çileden çıkaran ufaklıklar.

1. Gerçekten gerek var mıydı bir küçük kardeşe?


2. Bütün keyfime limon sıktı bu enerjik


3. Bana kardeş getirdiğiniz için ne kadar teşekkür etsem az…


4. Rica etsem şunu kuyruğumdan alman mümkün mü?


5. Belki ölü taklidi yaparsam beni rahat bırakır…


6. Hiçbir şey anlamıyorsan yüzüme bak ve anla…


7. Gel kafama otur öyle daha rahat bakarsın dışarı


8. Hahaha gülsene ya çok komik hahahaha gül hadi…


9. Ben bunlar için çok yaşlıyım


10. Artık vazgeçtim, yesin komple kuyruğumu


11. Uyanır uyanmaz oyun oynamak gerçekten harika bir fikirmiş


12. Hıhı, evet çok güzelmiş şimdi geri götür bunu


13. Eminsin değil mi bizimle eve geliyor bu şey…


14. Henüz 1 dakika oldu ve ben pişmanım insan…


15. Gözlerime baksana ufaklık… Kime diyorum bi bak bana


16. Lütfen yardım et, inmiyor…


17. Bu fotoğrafta iki köpek var, siz küçük olanı görüyorsunuz


18. Yemin ediyorum bezdim


19. Neyin hazırlığı bu? Benim küçük boyumu almak da nedir?


20. Şuna bir yatak alın lütfen, tepemden inmiyor


21. Hep böyle dursa tamam, ama durmuyor


22. Keyfin yerindedir umarım…


23. Gözlerim, hislerimi yeterince anlatabilmiştir inşallah


24. E ama ısırıyor bu!


25. Evet aşırı sevimli, ağzımın içine girmesi falan…

Daha yeni Daha eski

İletişim Formu