150 Bin Km Diye Aldığı 2. El Araba 322 Bin Km’de Çıkınca Kalp Krizi Geçirip Hastaneye Kaldırıldı

Ülkemizde 2.el araç piyasası hem maddi hem manevi anlamda çıldırmış durumda.. İşte karşınızda onlardan birisi daha.


Hatay, Kırıkhan da Celil KA. adındaki vatandaş 2. el araba almak için ilan sitesi sahibinden.com'da araba aramaya başladı.. Kendi bütçesine uygun olarak Hyundai bir araç buldu ve araç sahibi ile iletişime geçti. Araç sahibi ile anlaşıp ekspertiz yaptırmadan aracı satın alan adam daha sonra komşularından KM de sorgulanan PTT sitesini duydu ve yeni aldığı 2.el aracının plakasını sorgulattı. Sorgulama sonrası 150 bin KM.’de diye aldığı aracın aslında 322 bin KM.’de olduğu ve Taksi çıkması olduğunu görünce şok yaşadı ve kalp krizi geçirdi. Celil KA, 112 ambulansı ile Kırıkhan Devlet Hastahanesine kaldırıldı.


İlk müdahalenin ardından durumu iyiye giden Celil KA şunları söyledi ”Emekli maaşımı senelerce biriktirip hayatımda ilk kez bir araba almak istedim. 150 bin km de diye aldığım araç aslında 322.000 KM. olduğunu öğrendim. Bunu öğrenince çok üzüldüm ve şok yaşadım. Hem param gitti hem kandırıldım hemde araçtan soğudum. Keşke ekspertize gitseydim. Otorapor diye yeni açılan bir eksper var. Keşke de oraya gitseydim. Orada otomobilin tüm seceresini çıkartıyorlarmış. Beni böyle kandıramazlardı. Çok pişmanım. Şimdi ben ne yapacağım bilmiyorum dedi.

İlanda Araç Km: 154.310


Gerçekte Araç Km: 322.812


MAĞDUR OLMAYIN, #OTORAPORLAYIN!

Daha yeni Daha eski

İletişim Formu