Saldırıya Uğrayan Yeşilova Belediye Başkanı Şenel: 'Böyle Bir Şeyin Geleceğini Tahmin Ediyordum'

Burdur'un Yeşilova ilçesinin CHP'li Belediye Başkanı Mümtaz Şenel, eşi ile uğradığı silahlı saldırının ardından tedavi gördüğü hastanede konuştu. Şenel, "Bu iptal olayından sonra böyle bir şeyin geleceğini tahmin ediyordum. Burada daha önce yaralamalar, kurşunlamalar bir sürü olay olmuş. Biz de bunlara karşı taviz vermedik" dedi.

'Ruhsatı iptal ettim'


Mümtaz Şenel, eşi ile birlikte silahlı saldırıya uğradıktan sonra hastanede tedavi altına alındı. Şenel, DHA'ya yaşanan olayla ilgili bir açıklama yaptı:

"Olayın sebebi belediyeye ait otelde 30 Temmuz'da bir baskın olmuş, polis tarafından 10 bin lira ceza kesilmiş. Bu ceza ikinci defa tekrarlandığı zaman iş yeri kapatılır diye bir madde var. Polis 30 Mart günü tekrar gitmiş. İkinci kez orada yasa dışı birtakım şeyler tespit etmiş. Bu tutanağı ekleyerek kaymakamlığa göndermişler. Kaymakamlık da ruhsatın iptali istemiyle bize gönderdi. Ben de ruhsatı iptal ettim"

'Böyle bir şeyi bekliyordum'


Bu iptal olayından sonra böyle bir şeyin geleceğini tahmin ettiğini kaydeden Başkan Şenel, "Burada daha önce yaralamalar, kurşunlamalar bir sürü olay olmuş. Biz de bunlara karşı taviz vermedik. Burası temiz olsun istedik. Sağ olsun ilçemizdeki yetkililerimiz de destek oldu, o yardımı yapıyorlar" diye konuştu.

'Arayan, ilgilenen, sahip çıkan dostlarımıza teşekkür ediyorum'



1'İ AZMETTİRİCİ 9 KİŞİ GÖZALTINDA

Saldırıya ilişkin soruşturma başlatan Burdur İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince olayın azmettiricisi olduğu iddia edilen, 'çocukların cinsel istismarı', 'kasten yaralama', 'adam öldürmeye tam teşebbüs', 'yağma', 'uyuşturucu' ve 'tehdit' gibi çok sayıda suç kaydı bulunan E.E. ile G.K., L.A., N.E.E., K.A., M.A., H.H.A., M.S.K. ve A.K. gözaltına alındı.
Daha yeni Daha eski

İletişim Formu