Mutsuzluktan Kafayı Sıyırma Noktasına Gelen Elemanın Tayland Tatili İçin Sadettin Saran’dan 10 Bin TL İstediği Ve Komik Bir Dille Yazıp Gönderdiği İlginç Mektup

Karantina günlerinde hayatını sorgulayan ve hiç mutlu olmadığının farkına varan bir arkadaşımız hayallerinin tatilini yapmak ve mutlu olmak için iş insanı Sadettin Saran’dan 10 bin lira istemiş.. İşte karşınızda o arkadaşın Sadettin Saran’a yazdığı mektup.


Sevgili ve çok yakışıklı Sadettin Saran abi,

Sana bunları 5 parasız halim ile karantina günlerimden yazıyorum.. Bu karantina ve ölüm korkusunun olduğu günlerde insan hayatını ve geçmisini fazlası ile sorguluyor.. Ben hayatımı sorguladığımda ortaya çıkan sonuç şu: 30 küsür yaşında adamım.. bu 30 küsür yıllık hayatımda sadece faturalarımı ve kredi kartlarımı ödemek için çalışmış ve ölmemek için yemek yemişim.. hepsi bu.. 30 küsür yıllık hayatımda keyif aldığım, istediğim bir şeyin olduğu asla olmamış.. İlk kez bir şeyin olmasını çok istiyorum ve bunun için sana bunları yazıyorum.

Boyuna posuna kurban olduğum sadettin abi, sen şimdi diyebilirsin ki ” ee banane lan bunlardan” haklısın ama deme be abi.. ne olur deme.


Telefon tutuşuna kurban olduğum.. Çok şükür ciddi bir hastalığım yok sana burada hastalık yada başka bir konuda duygu sömürüsü yapıp seni kandırmayacağım ama senden 30 küsür yıllık hayatımda ilk kez hayallerimin gerçekleşmesi ve mutlu olmak için 10 bin tl rica edeceğim.. Bana 10 bin tl destek çıkarsan bu karantina günleri bittiğinde Tayland Pattaya’ya gidip hayallerimi gerçekleştireceğim ve çok mutlu olacağım. Mutluluğum senin ellerinde be abi görmüyor musun?

Sadeettin abi senin instagram hesabına bakınca ne güzel yerlerde 10 numara 5 yıldız tatil yaptığını görüyorum.. yapacaksın tabi abi.. en güzel yerlerde en güzel otellerde tatil yapmak senin hakkın çünkü zenginsin çünkü para sende.. Ama sırf benim param yok diye doğduğum andan öldüğüm ana kadar üzülmek, acı çekmek sadece kira, faturalar ve yemek yemek için çalışmak dışında benim güzel bir tatil yapmaya hakkım yok mu be abi? soruyorum sana yok mu? Sırf 10 Bin tl param olmadığı için hayallerimin gerçekleşmemesi ve mutsuz olmam hak mı be abi?


Hem abi bana 10 bin tl versen ne olur ki? yanlış anlama hesap sorar gibi sormuyorum sadece öğrenmek istiyorum.. Yani bana 10 bin tl verirsen aç mı kalırsın abi? parasızlıktan sokaklarımı düşersin? yoksa bana olduğu gibi faturanı ödemediğin için doğalgazını kesip kış günü soğuktamı oturursun?

Sadeetin abi bu tatile ve bu tatile gitmem için senin bana 10 bin tl vermene çok ihtiyacım var be abi.. En son 2015 yazında bir çadır kampingine gitmiştim ucuz diye.. Gerçi gitmez olaydım gözümü başıma sinekler böcekler yemişti hep.. Parasızlık işte abi yapacak bir şey yok.. Hatta istersen gel birlikte gidelim abi Tayland Pattaya’ya.. Çok eğleniriz be abi.. Eğer nakit vermem dersen anlarım be abi.. Uçak biletimi ve otelimi sen halletsen de olur..


Belki kolundaki saatin parası bile benim hayallerim ve mutluluğumdan daha pahalıdır be abi.. Güzel haberlerini bekliyorum.. Kal sağlıcakla.

Bu Yazdıklarını Hem Mail Olarak Hemde Saran Şirketlerinin Facebook Sayfasına Mesaj Olarak Göndermiş.
Daha yeni Daha eski

İletişim Formu